

(Mannheim) (volgens bordje alweer Keltisch, populair in Duitsland) Langs een drukke weg waar het beekje onder door stroomt, kleine parkeerplaats erbij. Hier is geen Lichtwezen meer, vertelde Odila; we hadden al een steentje voor haar neergegooid tussen de klimop, maar konden ‘m niet meer terug vinden. De reiswezens: hij wil hier blijven. Wij: Maar hij heeft hier geen functie! Jullie zullen ‘m niet vinden, hij laat zich niet vinden, heeft ie ons laten weten. Merkwaardig

Hier contact met een hardnekkig ongelovig Contactwezen.Ik: Als ik je gisteren had verteld dat je vandaag met mensenzou praten, had je me dan geloofd? Nee. Maar je doet ’t nu wel! En zoals we met jouw praten, doen we dat ook met het Grote Lichtwezen, anders hadden we van haar bestaan niet eens kunnen weten! Ja, dat is zo. Uiteindelijk wilde hij de boodschap wel overbrengen naar zijn Lichtwezen.

Wasserstein I
Hier hebben we overnacht, koud en vochtig, maar wel stil. Steen onbereikbaar.
Het Contactwezen praat niet, gebaart wel, maar heel gespannen; zijn Lichtwezen is helder; zal de boodschap doorgeven, blij dat ie weg kon.


in Franken-stein, (Kaiserslautern). Helder Lichtwezen, wist ’t al van de andere, zeer verheugd, wel onverwacht. “Er komen hier soms wel mensen. En hoe nu? Onze uitleg over de steentjes: “Heel goed idee, en dan wil ik nu wel graag contact”.


Heidenfelsquelle Kindsbach, (Landstuhl) –
This is a Roman holy spring dating back to around the 2nd to 4th century A.D. It is difficult to interpret the figures here, as there are no written records concerning them. However, they probably represent Pagan deities and human sacrifice. The legend says that the spring water was helpful in treating certain eye ailments.
De stenen (zonder afbeeldingen) en bron zeer waarschijnlijk neolitisch. Mooie plek, met onderaan de heuvel een klein stuwmeertje. Er zijn hier verscheidene Lichtwezens, willen graag weer verbinding.
This is a Roman holy spring dating back to around the 2nd to 4th century A.D. It is difficult to interpret the figures here, as there are no written records concerning them. However, they probably represent Pagan deities and human sacrifice. The legend says that the spring water was helpful in treating certain eye ailments.
De stenen (zonder afbeeldingen) en bron zeer waarschijnlijk neolitisch. Mooie plek, met onderaan de heuvel een klein stuwmeertje. Er zijn hier verscheidene Lichtwezens, willen graag weer verbinding.


Bann Menhir 1 (-Bann,(Landstuhl) Kleine menhir naast wandelpad. (alweer zgn. Keltisch!) Inkepingen lijken wel runen. “Ik ben geneigd te zeggen: kan niet, maar jullie weten van het Gote Lichtwezen, dus moet het waar zijn. Ja graag natuurlijk”



“Heel graag”.
- inleiding
- Nedersaksen, onderweg naar de Externsteine
- Nedersaksen, ten zuiden van Osnabrück
- ten noorden van Osnabrück
- ten noorden van Osnabrück 2
- ten noorden van Osnabrück 3
- omgeving Ankum / Fürstenau
- omgeving Ankum / Fürstenau 2
- omgeving Ankum / Fürstenau 3
- omgeving Bad Bentheim, Rheine
- omgeving Paderborn – Dordtmund, Noordrijn/ Westfalen
- Rijnland Pfalz – Siegen
- Rijnland Pfalz – Saarburg
- Rijnland Pfalz – 3
- Rijnland Pfalz – 4
Heidenfelsquelle - Hessen
- Hessen 2
- Saarland
- Saarland 2
- Saarland 3
- Saarland 4
- Baden Würtenberg